Kom hit och var tyst!

Du vet sådär trött man kan bli, sådär trött så att det brusar i hela kroppen, så trött är jag nu. Trött, för trött för att vara ärlig. Du vet ju att jag går omkring och väntar på att du ska säga någonting, men det är tur att du inte säger det just nu för jag är alldeles för trött.

Men det är verkligen synd att du inte är här när du inte säger någonting.

One response to “Kom hit och var tyst!

  1. Oj, jag bara slumpade och hamnade här, där du har skrivit nästan precis vad jag känner just nu. Inte illa…

Kommentera

