Det går inte över. Vad ska jag göra? Jag tittar på TV.

Viking Line-reklamen. Den går alltså ut på ”kom och åk med oss och sup till så kommer du ragga upp någon du aldrig skulle titta åt i vanliga fall”? Hur tänkte de då?

2 responses to “Det går inte över. Vad ska jag göra? Jag tittar på TV.

  1. Good point. Jag vet inte om jag vill ragga på nån jag aldrig skulle titta åt annars…faktiskt. Om det inte var något fantastiskt bra som jag hade missat då. Men att den skulle dyka upp på kryssning känns inte så sannolikt nej.

  2. Man ska aldrig säga aldrig. Även den fule kan vara bra i sängen. Tänk så många fynd som går till spillo utan Viking Line.

Kommentera

