Varför?

Saker jag gör när jag är sjuk

ligga i sängen och titta på TV
ligga i soffan och titta på TV
ligga i sängen och läsa bok
ligga i soffan och läsa bok
ligga i sängen och äta glass
ligga i soffan och äta glass
ligga i sängen och titta på internet
ligga i soffan och titta på internet
ligga i sängen och skriva blogg
ligga i soffan och skriva blogg
ligga i sängen och ringa till alla jag känner
ligga i soffan och ringa till alla jag känner
sova länge

Saker jag vill göra när jag är sjuk

städa
gå och träna
vakna tidigt på morgonen
åka och jobba
jobba hela dagen
äta finlunch med finvänner
diska
vara effektiv
ringa viktiga samtal
starta projekt
styra upp

Saker jag vill göra när jag är frisk

ligga i sängen och titta på TV
ligga i soffan och titta på TV
ligga i sängen och läsa bok
ligga i soffan och läsa bok
ligga i sängen och äta glass
ligga i soffan och äta glass
ligga i sängen och titta på internet
ligga i soffan och titta på internet
ligga i sängen och skriva blogg
ligga i soffan och skriva blogg
ligga i sängen och ringa till alla jag känner
ligga i soffan och ringa till alla jag känner
sova länge

3 responses to “Varför?

  1. Haha! Tror att vi är två som tänker likadant.

  2. Haha… det visar ju bara att du fungerar som människan gör mest.

  3. Ja, nog känner man igen sig! Så himla typiskt! 😉

Kommentera

