Meta

Favoritsökningar idag och igår:

vilket jobb ska jag ha jag har adhd

trivs bra i skinnbyxor

.

Jag såg en bloggare idag på tunnelbanan, någon som jag läser regelbundet. Jag har aldrig kommenterat i bloggen, så det handlar helt klart bara om envägskommunikation från personen till mig. Och så sätts det sig ned tvärs emot över gången. Konstig känsla. Jag känner dig tyckte jag inuti, men det gör jag ju naturligtvis inte alls. Jag tror mig bara veta en hel del, eftersom det här med bloggläsande blir roligast om man går in med förutsättningen att det som skrivs är sant.

Men ändå, känslan av jag känner dig.

Det var märkligt, det vill jag säga. Jag hälsade nästan på ren impuls.

I övrigt, jag har lunchat och fikat och dinerat. Tyvärr inte jobbat. Insåg just att det är söndag, och alltså ingen arbetsdag per se – men det där med vardagar och helgdagar … Finns det verkligen människor som har det så? En tillvaro jag har svårt att sätta mig in i. Alla dagar är lika, olika.

Annars var det inte så mycket som hände. Jag fick välment skäll. Och några kramar.

Andra bloggar om: , , ,

PST: Tänk om det var den nye medlemmen i skönhetsrådet som bloggat sig hit på ”trivs bra i skinnbyxor”? Det vore väl nåt.

2 responses to “Meta

  1. Nu blev man ju väldigt intresserad vilken bloggare du såg? Är det någon jag läser också eller??

  2. Apropå skönhetsrådet… Jag snackade med en tjej en gång som kört turnébuss åt honom. Efter en sommar kunde de där skinnbrallorna i princip stå själva. Blä.

Kommentera

