En annan sökning var ”jag är en jävla skåning”

Search Engine Terms: ”vad händer med kroppen när hjärtat br”

Det måste finnas en fortsättning. Jag känner på mig att jag inte sitter inne med svaret på frågan, men ibland är ju frågan, som vi alla vet, intressantare än svaret.

Vad händer med kroppen när hjärtat brinner?
Vad händer med kroppen när hjärtat brister?
Vad händer med kroppen när hjärtat bryter?
Vad händer med kroppen när hjärtat brummar?
Vad händer med kroppen när hjärtat bromsar?
Vad händer med kroppen när hjärtat brådskar?
Vad händer med kroppen när hjärtat bryner?
Vad händer med kroppen när hjärtat bröstar upp sig?
Vad händer med kroppen när hjärtat brakar?
Vad händer med kroppen när hjärtat brölar?
Vad händer med kroppen när hjärtat bräcker någon annans hjärta?
Vad händer med kroppen när hjärtat brädar någon annans hjärta?
Vad händer med kroppen när hjärtat bränner någon annans hjärta?
Vad händer med kroppen när hjärtat brottas?
Vad händer med kroppen när hjärtat briefar?
Vad händer med kroppen när hjärtat brusar?
Vad händer med kroppen när hjärtat bringar oreda?
Vad händer med kroppen när hjärtat braskar?
Vad händer med kroppen när hjärtat breddar?
Vad händer med kroppen när hjärtat briserar?
Vad händer med kroppen när hjärtat brassar på?
Vad händer med kroppen när hjärtat briljerar?
Vad händer med kroppen när hjärtat brukar? (När hjärtat brukar vad?)
Vad händer med kroppen när hjärtat brukas?
Vad händer med kroppen när hjärtat bråkar?
Vad händer med kroppen när hjärtat braverar?
Vad händer med kroppen när hjärtat brunstar?
Vad händer med kroppen när hjärtat bräker?







Hjärtat kan ha så mycket för sig.
Jag tror ”hjärtat bräker” är min favorit.
Men jag vet inte vad som händer med kroppen.
Jag kan bara föreställa mig.

Andra bloggar om: , ,

One response to “En annan sökning var ”jag är en jävla skåning”

  1. När hjärtat dör?

Kommentera

