Säg det nu

Åkte tunnelbana hem, delade 4-säte med två vanliga tjejer som endast pratade om sina pojkvänners jobb. Försökte tänka på annat, fick syn på en liten lapp någon klistrat fast på väggen bredvid sätet mitt emot mig. Säg det nu, stod det. Jag visste inte vad jag skulle säga. Sedan kom det in en mycket tjock tjej, som inte hade nånting med nånting att göra, i vagnen.

2 responses to “Säg det nu

  1. Säg till den du tror att du kanske älskar att du älskar. Säg till den du hatar att du inte pallar mer. Säg till dig själv att du är värd bättre. Det är de flesta.

    bra blogg, jag kommer återkomma.

  2. Haha…det där var faktiskt roligt.

Kommentera

