Jag har inte ens tillräckligt med ork för att skriva en ordentlig lista, fy fan vad jag längtar hem

Saker jag skulle föredra var där jag är istället för där jag inte är:

min powerbook
inspirationen
ett glas rött och tre glas öl
sällskap
vinterjackan
kaffebaren
(Och nu fick jag naturligtvis upp bilden av mig själv, sittande på kaffebaren mitt emot valfritt sällskap, iklädd vinterjackan, med alkohol på bordet och powerbooken uppslagen – otroligt inspirerad. Det var inte riktigt så jag menade.)
mitt id-kort
folkungagatan
kärleken, som kanske inte är en kärlek men som är någonting ändå och det är bättre än inget
humorn
kärleken, som kanske inte är en kärlek men som är någonting ändå och det är bättre än inget
kärleken, som kanske inte är en kärlek men som är någonting ändå och det är bättre än inget
konsten
det vackra folket
de vassa cynikerna
gröna linjen
röda linjen
(blå linjen kan ni behålla, tvärbanan vill jag inte heller ha)
hela jävla Stockholm

Andra bloggar om: , , ,

Kommentera

