Artisten

Jag är för gammal för det här.
Jag är för gammal för det här.
Jag är för gammal för det här.
Om någon kallar mig för lilla gumman en gång till skriker jag.

Jag är för gammal för att sitta hemma hos mina föräldrar och känna mig som en sur tonåring.
Jag är ingen sur tonåring. Jag har bara livsångest som inte blir bättre av att sitta instängd i ett hus utan någon som förstår vad jag säger. Man har ju hört talas om klassresor, är kulturresor ett begrepp som finns?
Ingen här vet någonting om vad man gör i min värld.
Ingen här vet någonting.

Kommentera

