Hem(skt?)

Är ute i landet. Börjar omedelbart tänka på döden. Författade begravningstalsformuleringar i huvudet innan jag somnade (jättetidigt – långt innan midnatt) igår kväll, insåg själv att det var något makabert och försökte genast sluta men det gick inte så bra. Drömde om flygande monster och gymnasieåterföreningar. Gymnasiemänniskorna hade läst min blogg, drömde jag. De tyckte den var fantastiskt bra. De flygande monstren kan jag härleda till TV4s trailers inför Sagan om Ringen-julen. Det var inte så stor skillnad mellan de flygande monstren och gymnasiemänniskorna.

WordPress är otroligt fult i Internet Explorer, ser jag. Jag och min far har våra kulturkrockar.

Gick på stadens gata imorse, det var jag relativt ensam om. Det är dimmigt och frostigt ute, så det ser nästan ut som snövinter. Det är även kallt inomhus. Särskilt på golven. Jag spår att jag kommer längta tillbaks till stan på söndag, vilket tyvärr sammanfaller med det önskat goda julaftonshumöret, men det kan inte hjälpas. Ska försöka vara här en vecka. Vi får se om det håller.

Andra bloggar om: , , , ,

Kommentera

