Jävla stockholmare laddar inför jobbjul

Jag är inte han i rött längst fram. Jag är inte han i blå keps lite bakom till vänster. Jag syns inte ens i bild. Men jag står där längre bak, och jag kommer springa om dem allihopa.

3 responses to “Jävla stockholmare laddar inför jobbjul

  1. haha åh. du är så bra. uh.

  2. Förlåt, jag menar alltså att jag inte tror på att stockholmsjäveln befinner sig i den där bilden på något sätt överhuvudtaget… inte att Karin ljuger. Och inte att jag betvivlar jävelns förmåga att uträtta julmirakel!

Kommentera

