SMS jag skulle kunna skicka om jag skulle bli trött på livet och börja tro att det skulle hjälpa

Hej! Jag skulle vilja ha tillbaks mina pengar, för jag tyckte du tog hutlöst betalt sist vi sågs och jag tyckte inte det var värt det.

Hej! Jag kan inte bestämma mig för om du såg mer tunnhårig ut innan du klippte dig eller nu efteråt.

Hej, jag undrar bara varför du inte kan inse att du inte är bra på det du gör och börja jobba med något annat istället? Och så undrar jag om du trivs med din make-up?

Oj! Jag tyckte verkligen du var jättekonstig när vi jobbade ihop för ett par år sedan, men nu tycker jag du verkar ännu konstigare.

Hej! Du är en riktigt skön kille för det mesta, men du ser fan inte klok ut när du diggar till rockmusik. Skärpning!

Vill du gifta dig med mig?

Hej, för några år sedan tyckte jag du var så otroligt het, men sedan kunde jag inte tycka det längre. Tänkte bara meddela att jag numer återgått till min originalåsikt.

Du borde ha sett till att jag fick det där jobbet du kunde erbjuda, istället för den där andra. And you know it. Shame on you.

Hej, jag upplever det som att du har blivit mycket trevligare och charmerande sedan du blev dumpad. Vad ska det betyda?

Hej, när vi umgicks en del i gänget då när det begav sig kunde jag aldrig avgöra om du gillade mig eller inte. Hur var det?

Kommentera

