Jag tänker på sms och får en idé

Å andra sidan är det ju ganska skrämmande att man skulle kunna smsa iväg precis vad som helst till vem som helst. Och tänk om någon flyttar runt på ens telefonnummer i telefonboken om man råkar lägga ifrån sig mobilen någonstans. Det är jag ganska orolig för. Men mest orolig är jag för att jag någon gång ska få spel och skicka iväg sanningssms till hela min kontaktlista. Yikes!

Obs: detta är alltså inte att jämställa med pinsamma fyllesms, som är en helt annan historia (och som jag skickar iväg på riktigt lite då och då), utan det här handlar om de där jag-är-så-trött-på-livet-ögonblicken som infinner sig ibland, när man känner att det eventuellt skulle kunna hjälpa att berätta för andra människor vad det är som är fel på dem.

O, det här måste jag lista.

One response to “Jag tänker på sms och får en idé

  1. Can anyone recommend me?
    I need an free sms service for my homepage.
    I am seeking one with the option to change the design(for a bit).
    Thanks a million!

Kommentera

