Dagens citat

Översättningsmästarinnan Linda Isacsson i högform:

När dom sa ”ja” tänkte jag bara ”yes!”

Jag skulle verkligen (verkligen) vilja bli av med Bonde söker fru. Helst nu genast. Antingen får kvällspressen sluta cold turkey och sätta upp riktiga nyheter på löpsedlarna, eller köra dubbelt med en bondelöpsedel och en nyhetslöpsedel. Kom igen. Så här i mitten av december kan jag nog lugnt påstå att jag hade större förhoppningar för landets ”kulturintag” 2006 än bönder som försöker ragga på tjejer. Det hade jag kunnat åka hem till föräldrarna och bevittna på Stadshotellet.

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

