Dagen efter imorse efter inatt efter igårkväll

Imorse kliade det under huden, så jag var tvungen att gå, men jag skulle kunna vara så bra med dig. Jag är inte distansierad, jag lovar, jag är bara lite rastlös. Du är också det, du borde förstå.

Jag kan inte prata om det, jag vet inte hur man gör! Jag vet inte när man gör det? Vet du inte heller eller låtsas du bara inte om?

Jag skulle kunna lyssna på dig hur länge som helst. Släpp inte det här nu.

(Finns det ens något att släppa? Jo, det måste det göra- så gör det inte-)

Andra bloggar om:

Kommentera

