Ah Gestapio, Ah Gestapio I’ll never stop (never stop never stop)

Saker jag inte gillar:

Saltgurka
Krångel
Smutstvätt
Saltlakrits
Hysteriska människor
Physalis
Tjejerna på Förkväll som inte är Carolina Gynning
Be-bop
Pretentiöshet
Fashion à la Ebba von Sydow
Fredagsbilagor
När folk vägrar förstå vad jag menar
Is och snö
Tidsbegränsningar
Sushi
Mensvärk
Att ha folk på besök hemma hos mig
Att diska
Sendrag
Lukten av spya
Fashion à la Sofi Fahrman
Martha Stewart
Han/hon som köpte in Martha Stewart till TV4
Att plocka undan det jag tagit fram
Att frysa
Alla bönderna förutom han den fryntlige medelålders bonden i Bonde söker fru
Mimosasallad
Fashion à la Cecilia B Jonson
Att vara trött
Kallduschar
Vännens pojkvän (urk!)
Övervikt
Pinsamma låttexter
Skinnbyxor
Ljudkvaliten på min stereo
Dubbeltydigheter
Att man inte kan hålla sig från att googla någons namn (vilket innebär att sedan när man träffar någon sitter man inne på en massa information som man måste hålla inne med att man har, annars framgår det att man varit ute på nätet och googlat, och det är ganska pinsamt)
När människor är bra på det jag är dålig på
När människor är bättre än mig på det jag är bra på
Kaviar

Andra bloggar om:

Kommentera

