Resenären

Det är skönt att åka bort och skönt att åka hem. Om jag hade time, guts & money skulle jag se till att alltid åka någonstans, bara för att så ofta det går få den där härliga känslan i hela kroppen när man stänger dörren om sig hemma/på hotellet/hemma hos någon annan, ställer ned väskorna på golvet och lägger sig på sängen och känner efter. Jag kanske borde bli någon sorts resande försäljare.

Jobba, jobba, jobba. Ska försöka, verkligen försöka ta tag i nackskinnet på mig själv. Det är krisartat framöver, vilket jag bara har mig själv att skylla för. Le weekend-trip hjälpte inte till med le to do-list, surprise surprise.

Trött. Har åkt långt länge.

Jag har inget nytt, inget intressant, inget av värde för någon – inte ens mig själv.

Hey ho, let’s go to sleep.

Andra bloggar om: ,

Kommentera

