Kära November jag älskar dig så, du får mitt hjärta att vilja sluta slå

Grundade med en påse satsumas och fortsatte sedan med det där på bilden. Det var ingen god frukost. Borde jag ha kunnat räkna ut det på förhand?

Jag måste erkänna att det är svårt att definiera om det verkligen var en frukost eller om det i själva verket var en lunch. Dagens första mål, som intogs i sängen, vid lunchtid. Kanske frukten var frukost och det äckliga på bilden var lunch, bara det att de kom i snabb följd?

Har redan fått ett antal sms och ett telefonsamtal som försökte koppla ihop arbetsmoral, resultat och självdisciplin med människovärde, framgång och anseende. Den lätta går jag inte på.

2 responses to “Kära November jag älskar dig så, du får mitt hjärta att vilja sluta slå

  1. De ljuger så de tror sig själva.

  2. Den där pastan är inte ens särskilt god upptäckte jag härom veckan… Finns nån med lax och sparris eller nåt som faktiskt smakar bättre. Fast kanske inte till frukost.

Kommentera

