Andra

Och alla bloggare som skriver att åh, nu ska jag gå och sätta mig framför Grey’s Anatomy med mitt lilla nagelfilar-kit och fixa nailsen eller har webbshoppat lite på asos idag, hittade den här skitsnygga jättefrilliga empirskurna klänningen som jag beställde, woo hoo eller Jessica och Carro är på väg hit, vi ska ha tjejmiddag och fixa håret på varandra och sedan ska vi dra ut på stan, det ska bli så roligt, bästa gänget!

Gör de verkligen det, fixar nailsen, där de sitter själva framför Grey’s Anatomy eller Ugly Betty eller vad det nu är de tittar på? Rent konkret, på riktigt?

Eller försöker de bara skaffa sig en sån blogg, där de skaffar sig den typen av identitet?

2 responses to “Andra

  1. Ja? Varför inte? Det är ju skittrist att fixa naglarna så det måste göras när man har en annan distraktion!

  2. ”Other People – A Mystery Story”.
    Nej, jag har inte kommit på det själv men jag har självständigt och utan att någon bett mig om det för mitt inre korat denna romantitel till världens bästa.
    Det är Martin Amis som skrivit boken och nej, innehållet kan inte helt matcha titeln. Den är ändå ganska läsvärd men förmodligen inte vad du skulle behöva läsa just nu (hoppas du ursäktar att jag på detta förmätna sätt gör antaganden om vad ”du behöver läsa”). Eller så är det just något svartcyniskt du behöver.
    Ja va fan vet jag egentligen.

Kommentera

