Urk, jag är hemma igen

Och här ligger jag och undrar när livet kommer att ändra sig. Det gör ju det ibland, och det är dags nu. Min ”lägenhet” ser ut som ett slagfält efter ett krig mellan lag Tvätt och lag Disk, och den förtjänar fan inte bättre heller! Liten och sliten, totalt charmfri och utan många av de små features man skulle tro var självklara för att få kallas lägenhet. Typ ugn. Och frys. Och garderober. Men vad roligt det är att bo innanför tullarna. Jag skrattar åt det varje dag.

Jag måste flytta.

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

