Gourmet

Middag. Kombinationen av rösti som var frysta innan jag stekte dem, mamma scans köttbullar samt rödbetssallad var inte god. Jag kan inte rekommendera denna måltid till någon. Jag avslutade med 4×90 gram Jacky chokladpudding. Det var inte heller så gott, men något godare än middagen. Det brukar ju vara så med desserter.

Tänker du aldrig på din hälsa?
Jo, ibland tänker jag på den. Jag undrar hur den känner sig och vad den gör nu för tiden.

OK, nu blev jag lite illamående.

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

