Trams

Åkte härs och tvärs över Stockholm igår. SL måste ha visat upp sig från sin bästa sida, med tanke på den brutala mängden människor som ville nyttja deras tjänster på samma gång. Jag var tvungen att stå nära, nära med ett helt gäng främlingar. Jag gillar det inte, det vill jag bara ha sagt. Jag gillar det INTE. Folket borde bereda plats när jag kommer.

Angående anonymt textskrivande på internet – själv försöker jag alltid lista ut om människan bakom texten är någon jag känner. Man kollar lite vad de har gjort och var de har varit, och försöker se om det stämmer in någonstans. Jag föreställer mig att jag sitter och läser en blogg någonstans, och plötsligt inser att allt stämmer – på mig själv. En stalkerblogg! Det skulle vara mycket läskigt.

One response to “Trams

  1. Känner du mig..? Nej.. tror jag inte iaf.. Kanske… Hur som helst, jag har inte tid att följa efter dig hela dagarna så du kan vara lugn.. 😛
    Kul blogg för övrigt! 😀
    Ha en kalasfin helg! Tjooop! 🙂

Kommentera

