Diskbänksrealism

Ibland tar man fina, sunda, lyckade beslut. Ibland häller man ut surnad mjölk och yoghurt i diskhon innan man går hemifrån på morgonen och struntar i att skölja bort det. Då ser det ut så här när man kommer hem:
Mmm… Funky fresh!
Man kan tycka att jag borde ha vetat att det skulle lukta, ja, förbannat illa helt enkelt, i hela hemmet som konsekvens av detta beslut. Man kan tycka att det borde ha hindrat mig från att ta nämnda beslut. Men, icke! Så nu sitter jag här, i lukten, och orkar fortfarande inte ta hand om köksavdelningen.
Vi firar med en närbild också.

Jag duschar åtminstone varje dag.

Mycket TV-tittande. Vem har anställt den här Shire-människan som pratar på MTV? Han avslutade just en s.k. ”nyhetssändning” med Ha det fräscht! Tyckte han ens själv att det var lyckat? Usch, jag skäms! Kan inte folk sluta göra bort sig i TV?

Folk som gör bort sig i TV (förutom Shire):

Alla programledarna på Förkväll (inte Gynning)
Alla gäster på Förkväll
Alla som har sitt namn i eftertexterna på Förkväll (inte Gynning)
”Du är vad du äter”-tanten
Peter Swartling i Pokermiljonen eller vad det nu heter
Peter Swartlings scarves
Peter Swartlings glasögon
Peter Swartling i Idol-juryn
Resten av Idol-juryn (inte Kishti)
Josefin Crafoord
Amerikanerna på The Mom Show
Samtliga inblandade i Sing-a-long
Programledarna för de där jävla ordspelsprogrammen

2 responses to “Diskbänksrealism

  1. ooo äntligen någon som håller med mig, den mannen är läskig med sin seg-lugna läspande IIII-snack och konstiga saker han vräker ur sig… HAN SKRÄMMER MIG, TA BORT HAN!

    Min son kallar honom luffare & tönten…jag håller med hehe…

  2. Så Kisthi är helt i sin ordning när hon sätter igång med svengelskan? ;D Klarar knappt av att kolla då den våldtäkten till känsloporr kommer igång.

Kommentera

