Cool by association

Såg just att Juliana Hatfield spelar på Debaser imorgon. Otroligt frestande! Mycket typiskt att jag för en gångs skull behöver vara någonstans 0900 måndag morgon… Firade med en Juliana-kanal på Pandora. Sådan fantastiskt fin nostalgifeeling! Jag minns hur tonårsrummet försökte leka Amerika utan någon större framgång. Om jag kan få tag i något sorts sällskap låtsas vi inte om 0900 måndag morgon. Jag behöver 1993 för en kväll.

One response to “Cool by association

  1. Du verkar annorlunda. Eller kanske bara vanlig, på ett ovanligt sett. Jag kan inte riktigt bestämma mig. Vi ses på debaser?

Kommentera

